måndag 24 maj 2010

måndagen är slut

igen, vet inte när den kom, men den tog slut. jobbet gick bra, eller bra och bra är väl att överdriva. is fixade med min dator, notera att det står fixade och inte fixa, för fungerar, nää det gör den inte. samtalen gick dock bra, trots det. dom har ändrat i våra scheman, har tider fram till v33 nu i af. kom hem, runt fem någon gång, kolla upp nr till grönan. bestämde att jag ska ringa imorgon, då ska jag söka jobb i norge. kissade hunden, eller gjorde kanske de innan jag satte vid datorn men ni bryr er väl inte om i vilken ordning de kommer? mattias kom hem, jag såg biggest loser, badade, mattias gick till affären, mattias kom hem, jag såg csi och ser nu roast på bernst, garvar byxorna av mig - om jag hade haft några på mig. när de är slut ska jag sova.

to do tomorrow: lön, ringa grönan, prata med hinkas, skriva nytt personligt brev, uppdatera cv, söka jobbet, jobba, gå hem, diska, dammsuga, ncis la, sova tidigt (dvs inte som idag) och sen är det hmm.. onsdag. jobb och greys. torsdag. ringa norge och kolla så ansökan kommit fram, jobb, vampire och criminals (igen, äntligen äntligen), sova. fredag. jobba. äntligen helg.

Inga kommentarer: