onsdag 26 maj 2010

blidde en vit spica :) helt okej, var ju inne på en vit iphone så, mattias och angelica tyckte vit så de blir en vit en, just beställd, förhopnningsvis kommer den hem till min födelsedag :D *happyface* Är dessutom bara en månad kvar tills dess - exakt på dagen, dock fyller jag år på en lördag men aa ^^

mitt dator har blivit helt cp, och bara, inte dör men typ låser sig så jag stängde ner fanskapet och nu när jag satte mig vid mattias dator såg jag att min skickat massa skitlänkar till honom så, yay har antagligen virus i min nu -.-

pms-monstret (det lilla jätterosa) har tagit över nu, skriker efter choklad och cola zero och pringles. ska försöka övertyga monstret om att de inte vill ha det egentligen men mattias får nog köpa med sig de på vägen hem ändå.

Inga kommentarer: