tisdag 28 februari 2012

tisdag - so far so good

Vi skulle ha varit på babysim 10.30 imorse.
Lillhjärtat har feber, tror det beror på tänder men svårt att veta säkert.
Hursomhelst tänker jag i framtiden vara en mamma som är hemma med sitt barn när han inte mår bra.
Babysim och feber passar sig inte.
Så vi var hemma.
Sov lite middag och myste lite istället.

Sedan åkte vi på affären för hans mormor är krasslig.
Vi glömde makaroner och sköljmedel åt henne men kom i af ihåg att köpa mjölk xD
Köpte även rumpsalva och mer alvedon till lillskrutt, kan ju gå åt liksom.

När vi även var ute och gjorde stan köpte vi en present till hans kusin.
Varken han eller jag är ju välkomna dit och dom vill inte ha nånting med oss men det är ändå hans kusin fortfarande
Vi skickar troligtvis presenten med Mannen/Pappan för honom saknar dom och vill träffa.
Men någon gång blir kanske kusinens föräldrar vuxna så får vi se om lillhjärtat tycker det är i tid eller om han kommer strunta blankt i dom, barn är ju betydligt smartare än man tror.
Nu har i af vi gjort mer än vad som krävs av oss och har karman på våran sida.

Nu har vi just sovit middag, han sov så sött så jag la mig där brevid och sen minns jag inget försen jag vakna.
Febern har gått ner men det kom lite kräks.

Imorgom kl 14 ska han vara hos mormor och leka med moster och morbror medans mamma ska på möte på banken.
Wish me good luck!
Hoppas karman ger utdelning redan imorgon ;)






Edit:

Kattjäveln springer runt och skriker. Löper. Skit också.

2 kommentarer:

likkan sa...

Huh? Varför är inte du välkommen där? What did you dooo? ;) Själv har jag problem med svärmor IGEN, man kan ju tycka att en kärring på 63 år borde växa upp nån gång men icke...

likkan sa...

Sv: Haha men iddi, jag ska ju inte fria på riktigt xD Men jag skulle bra gärna vilja ha en get... ;)