måndag 27 februari 2012

ha ha

skrattar bäst som skrattar sist, båda inläggen har nått hit moahahahhahah

idag är städdag här hemma, skulle ha blivit igår men ja de blev liksom inte så

i fredags såg vi puss in boots - me love!
fast ser inte hur de hänger ihop med honom i shrek och de var lite tråkigt.

i lördags hade vi pizzakväll och filmmys, eller pizzamys och filmkväll vilket som :P
Soe och Maggan kom (patrik och ante var ju redan här) och vi såg Vin diesel.

igår skulle de ha röjt efter att besöket kom hem men mannen vimsade runt och gjorde inte så mycket och jag hade ingen direkt lust. räckte med att tvätta typ.
Istället drack jag te med Soe :D (till sist släppte jag hem henne i af xD)

idag har vardagsrummet röjts, och det har diskats en maskin.
Sonen sover middag, sen en och en halv timme vilket är rekord sen han var liten plutt.
men han har haft lite bökigt i och med tanden.
har även köpt hem nytt minneskort till systemisen och ett hemmabio :)

nu ska reklamen läsas

3 kommentarer:

likkan sa...

Oooh vi såg puss in boots för några dagar sen å, den var helt ok :P

Sofie sa...

Var ju inte som att jag ville hem direkt ^^

Sofie sa...

Var ju inte som att jag ville hem direkt ^^