måndag 20 februari 2012

en uppdatering vore väl på sin plats..?

Har vart på försäkringskassan, jag och hela min lilla familj sådär på morgonkvisten.
Gick hur bra som helst, hon var skittrevlig damen vi pratade med och allting gick hur smidigt som helst.
Det tackar man för, för det är ju inte alltid de händer när det gäller dom ;)

Sedan har jag satt igång med tvätten och tvättat en massa.
Eller ja, jag håller väl fortfarande på med det men i af :P
Planen är väl att allt ska hinna bli torrt den här gången  xD

Mensvärk, men känns ganska behagligt ändå, då vet man att man funkar som man ska.
Dessutom tar p-staven bort de värsta och de kommer ju var tredje månad eller så, så atte :P

Hmm, angående önskan igår, så funkade de inte.
Får börja prova med någon mindre önskan helt enkelt.

Ringde min nya arbetsplats idag, hon jag skulle prata med var inte där, hon var sjuk.
Hoppas hon kryar på sig till imorgon :)
Hon jag fick prata med istället var i af hur trevlig som helst, skönt att tillhöra ett sånt gäng :D
Jag trivs hur bra som helst.
Nu väntar jag bara hem grejerna så jag kan åka ut på mina tre redan bokade partyn och ja, boka flera.
För nu ni tjejer är i på gång :P

Har även räknat på hur mycket jag sparar på, eller ja sparar och sparar vettetusan, men ja ni vet, skillnaden mot om jag tar ut mina semesterdagar eller om jag sparar dom och säger upp mig och får allt i reda cash istället och det är ju upplyftande faktiskt.
Nu återstår typ bara att ringa jobbat, det gamla, och kolla hur lång uppsägningstid jag har osv och börja planera sånt och höra om de går bra at göra det skriftligt elle rom dom vill att jag åker upp.
Det handlar väl om hur besvärliga dom vill vara antar jag.

I af känns det kul att kunna säga att man har två jobb istället för att vara mellan två jobb.
Befriande liksom :)

Känns som allt går himla bra nu :D

Nya avsnittet walking dead kom idag så det blir att glo på de.
För tv-kanalerna har gett upp, hoppas boxers prylomojäng kommer imorgon.
Och mitt sim-kort med för den delen!

BVC på onsdag med!
Babysim nästa vecka!

hämta patrik och ante på stationen på torsdag också, glöm inte!

Hur mår ni då? :)

1 kommentar:

likkan sa...

Haha jag förstår inte varför du inte redan sagt upp dig från sykes? Det är ju ganska uppenbart att du inte har tänkt att jobba där mer nu när du bor så långt bort :P