fredag 17 februari 2012

men hallå

Blev liksom inge mycket blogg igår heller.
pizzan kom xD

Igår var de tedejt med Maggan också, ikke att förglömma.
Idag blev en upprepning av tedejtandet med båda mina flickor, Maggan och Soe!
Woop Woop på de!
Sen blidde de kalas hemma hos mamma för Pysen fyller år idag.
Idag är det även ett år sen vi åkte med MsKitty till Ö-sund och tjuvkika i magen, ett år sedan vi såg vårat lilla hjärta första gången och ett år sedan vi fick veta vem som bodde där inne.
Sedan körde mannen hem maggan och hunden till vingåker, hon ska testa att ha henne en vecka och sen får vi se vad de blir av de liksom :)
Idag har mannen och jag hängt ihop i 34 månader, tänk att vi stått ut med varandra så länge ;)
haha nej men jag älskar att vara tillsammans med min man, för jag älskar honom.
Älskar hela min lilla familj.

Men nu ser ni ska vi dejta oss lite, äta chips och se walking dead.
 Sen sova.

Mycket att göra imorgon, vi ska ha hem tvättmaskin och fixa allt här hemma, blev ett smärre kaos när han skulle tapetsera men de löser sig :P

Köpte en experia x10 mini att ha så länge, tills tre utrett klart, och ja vi får se hur vi trivs tillsammans xD

Inga kommentarer: