lördag 11 februari 2012

Rakt igenom skitsur

Ja det är inte utan att man blir de faktiskt.
Mitt råd till alla som inte vill hamna på min "dåliga-personer-lista" rekommenderas att inte vara skyldig mig/oss pengar.
Övriga tips är att inte sälja nånting på avbetalning och om du kommer till en situation där folk kan bli skyldig dig pengar, plocka av dom pengarna direkt.
För det måste nämnligen tjatas något djävulskt (och blir ändå inte gjort) alternativt så slutar folk vara anträffbara via msn/mobil osv, liksom runt lönespecen kommer eller de syns på kontot är dom okontaktbara, tills du tio dagar senare när man skrivit nånting i stil me "om du inte har pengarna kan du väl bara säga de istället", då förstår ni inträffar ett mirakel och personen ifråga återuppstår.
Så jävla dålig stil.

Så om du som läser här känner att du är skyldig oss lite pengar, vad tycker ni vi ska dra in på för att inte få skulder?
Sonens försäkring, el kanske, internet & mobil så ingen av oss kan jobba, eller mat kanske, blöjor, hundmat?
Nej jag skulle inte tro det - Hit med våra pengar!

1 kommentar:

Sara sa...

Vafan, va dåligt !
Jag börjar dock fundera om vi betalade er för soffan och det ? :o
( dåligt minne deluxe ! xD )