onsdag 22 februari 2012

onsdag

Mannen har åkt på jobb.
Vi har vart på föräldragrupp.

Väntat satan på posten för mitt simkort skulle komma idag.
Posten smög sig förbi mig.
Inget simkort.
Förstår att dom smög.
Så då måste de komma imorgon.
Punkt!

Fick mejl från nya jobbet.
Dom skickar troligtvis mina produkter på fredag :)
Skojsigt.

Annars känner jag mig trött idag.
Ikväll ska jag sova vid halv tio, har ju ingen hund hemma som måste kissa en viss tid.
Så skönt!

Igår var förresten Sofie här också.
Hon varna mig för hon skulle vara bitter, men som mannen sa var hon väldigt glad för att vara bitter ;)

Jag ska sluta lägga energi på allt de dåliga och fokusera på allt det bra.

Nu ska jag slå på ett avsnitt vampire!

2 kommentarer:

MsKitty sa...

Det borde vi nog alla. Det är lätt hänt att fokusera på dåliga saker och det stjäl ju SÅ mycket onödig energi! Man ska väl egentligen vara tacksam för det man har men samtidigt, om man någon gång väl blir nöjd... Vad är det då för mening med livet? Om man slutar sträva liksom? :)

Filosofen har talat ;)

Släng gärna iväg en bild på lilltrollet till mig <3

Sofie sa...

Men jag blev glad när jag kom över till er ju :)