lördag 4 februari 2012

Plötslig lördag

Haft massa besvär men de tar vi imorgon för nu orkar jag inte bli sur igen ;)

Kvällen har bestått av att äga i sällskapsspel och planera lite till lyan, och så har vi klappat varsin gardin också , haha!

Även noterat att Sveg har -34 och vi bara -14, älska Katrineholm.

Druckit te med Maggan och Soe... Fast Soe fick Inge te för just när hon kom åkte vi hem till oss. Fan taskigt av oss! Hos hjälpte till att packa upp köket, snäll som hon är, och Maggan hjälpte till med vaggan xD

Ahh kort update mitt i natta för nu tar jag natt. Imorgon ska jagÄNTLIGEN ut i skogen igen och umgås med Jessica! Och ja jag noterade avsaknaden av mellanslag men fixar de via datorn eller nå sen...

Btw har jag fetingblåmärke på armen där staven sitter.

Godnatt

Inga kommentarer: