lördag 18 februari 2012

ne inte en chans

Nix, saker vi var överens om kommer inte förändras, men jag visste ju att alla andras resonemang skulle fortsätta likadant som tidigare. Men jag tänker stå fast vid de här beslutet så ni kan kyssa er i arslet!

Men ja nu har jag i af städat köket och packat upp typ allt därinne i af. Känns väl helt okej, köket i sig har ju sämsta möjliga kvalité men det är så typiskt KFAB.
Imorgon ska resten fixas.


Idag blev han, vårat underbara fantastiska lilla hjärta 7 månader.
Helt otroligt.
Han är så himla underbar och alldeles bedårande!
Nu ska jag gå och snusa lite på honom och sova.


Btw, jag är himla elak också så ni vet, ja usch och fy. Bah! Skit ner er!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är INTE elak du är mitt lilla <3 fast då några fler månader än ditt lilla <3 som då är mitt käraste barnbarn... kram älskar dig..//mamma