söndag 5 februari 2012

Söndag

Ja idag har man fått endel gjort.
Packat upp massor!
Och Mami och Papi kom förbi så Papi hängde upp klockan i hallen och satte i några hyllor i garderoben. Himla bra blev de.
Vi köpte ny micro under morgonen också.

Imorgon ska vi kolla på lite gardinstänger för mina är puts väck verkar de som.

Nu har vi ätit mat hos mamma och pappa och ska snart hem och småpyssla, se film och mysa lite och sen sova. Jag är trött och lillmannen med. Mannen också tror jag.

Aaa just jävlar, höll nästan på att glömma (eller inte, haha) idag fick jag nytt jobb.
De ni. Sökte det häromdagen så :P

2 kommentarer:

MsKitty sa...

Mycket kul på samma gång1 Grattis! :)Vad är det för jobb? Får vi se bilder på det nya boendet sen? :)

Sara sa...

Du får berätta om ditt jobb tycker jag :)