lördag 6 augusti 2011

Slow day

Första bloggen idag, extremt ovanligt, lördag och allt liksom. Men har inte haft mycket att säga och har inte heller gjort nånting speciellt alls.
Vikt lite kläder, greysmaraton och dragit ett snabbvarv med draken. Och så klart mamma-son-mys, för vad vore världen utan de. Har även kollat runt lite mer inför dopet och jag tror de kommer bli riktigt bra, kommer bli så nöjd tror jag. Hoppas mannen med blir det. Och Phoenix tycker det var coolt sen när han blir större och får se bilder :)

Funderingar
Kan man färga typ sockerdricka eller sprite eller så ljusblå?
Vart hittar jag helium som inte kostar skjortan?
Och vart hittar jag en jättejättestor mjukisnalle?
Ljusblått löshårsslingor skulle jag vilja ha tag i också, gärna clip-on varianten..
Och ja, de var nog dagens funderingar, om nån vet eller ha tips, feel free to share ;)


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Emelie sa...

Det låter som ni upplever dagarna med småbarn, jag har märkt att det oftast inte är mer spännande än sådär ;)

Vad pysslar ni med imorgon? Tänkte höra om ni kanske ville ha lite besök? :)

Emelie sa...

Ja, eller hur? Jag tycker att man ser direkt att hon är en tjej :)

Finemang! Återkommer med tid imorgon, mest troligt blir det väl någon gång mitt på dagen kan jag tänka mig om det passar :)