söndag 21 augusti 2011

söndag

Nu fick jag lite skäll av mannen för att jag inte bloggat än så bäst att ta tag i de då :)

Natten inatt delade vi på och han vaknade första gången halv sex och andra gången vid halv åtta, sen vaknade han till vid halv tio men gjorde något han inte gjort tidigare dvs somnade om.  Dock kunde inte hans mamma göra de så hon gick upp och har städat lite i både vardagsrum och kök, för nu är de dags igen eller nått.

Inatt drömde jag bara för mannen och jag diskutera sånt igår (efter att ha sett massa greys har vi pratat massa om allt drama och igår gällde de otrohet) drömde jag att mannen var otrogen, eller snarare hade varit i typ början när vi blev tillsammans men han hade glömt de men så hade han plötsligt kommit ihåg de eller nått och kände sig tvungen att bekänna de men de gjorde ju inget att han varit de för han kom ju inte ihåg de. Han har väldigt konstiga ursäkter i mina drömmar xD Tur han aldrig skulle vara de

Fick även veta igår kväll att mannens lilla lillasyster ska få barn i februari, så vårat lilla hjärtegull får jämnårig kusin, spännande :) skitroligt :D

Inga kommentarer: