tisdag 23 augusti 2011

tisdagkväll

Lite låg uppdatering idag jag vet men så är de hos er också tycker jag ;) haha nerå ^^

Sen tidigare idag så har jag och sonen tagit ut hunden och barnvagnen en sväng och luftat dom.
Hunden gick och kissade massa och småskvätte och höll på som vanligt och sen när vi kom hem lämnade hon även en pöl i hallen. Gissa vem som var sur då :@ förbannade hund liksom, vi hade ju varit ute och faktiskt gått.

Sonen och jag har myst i soffan och pratat också.
Sen kom mannen hem och då sov vi middag, han tills choffa kom hem och jag till nästan åtta, välbehövligt men är ändå lite trött känner jag så blir förhoppningsvis snart sovdags för min del, sonen sover, mannen nördar.

Dom har även ringt mig, så på torsdag så ska jag upp till Östersund och träffa enhetschefen på SOS och sen får vi ta de från därifrån helt enkelt, vad annars kan man göra liksom.

Inga kommentarer: