lördag 27 augusti 2011

lördag

Tror ändå jag sovit rätt så bra inatt. Tror jag. Känner mig trött men de är jag alltid. Tror dock att jag har lite ont i huvet men har inte känt efter ordentligt än, för om man inte vet säkert så kan man låtsas att man inte har de.

Idag ska vi gå till dollar. Just då, barnvagnspromenad, det känns som en lagom tur och så behöver jag såna däringa skitabra rengöringsdukar igen, för idag tänker jag göra en storstädning utav hela lägenheten. Eller ptjaa huset, kan lika gärna säga huset, känns inte så lägenhetigt här liksom :) Och så får mannen och sonen umgås lite tillsammans under tiden. Köket, hallen, tvättstugan, sovrummet och toaletterna och hmm.. dammsuga vardagsrummet igen. Måste köpa en ny fotoram också. Kanske en till någon av dom "normalstora" bilderna också. Får se.


Inga kommentarer: