tisdag 30 augusti 2011

uppdatering

Jag är arg på boxern, jajjemen, jag valde att spela in HELA serien i förra veckan, jag valde aktivt alternativ JA, och ändå, inget inspelat från igår kväll när jag trots allt var DUKTIG och la mig TIDIGT, faktiskt. Redan 21:17 låg jag i sängen och sov, för mannen skötte nattandet av sonen som enligt rapporter somnade som vanligt vid tolv.

Tandläkarbesöket gick bra men vad är de med såna dära människor att alltid vara sen? Va fan, jag betalar dyra pengar för deras tid och då tycker jag dom ska vara i tid. Är de så jävla fel tänkt av mig? I af så gick det ju bra. Men kommer bli dyrt, kräkas och småäta är inte bra för vare sig rumpfläck eller tänder.

Försökt ringa om-du-är-missnöjd-kan-du-ringa-x-damen, men hon satt FÖRSTÅS i sammanträde, men skulle vara tillbaka 13:30, och då är jag ta me fan beredd på telefonen vill jag lova. Jag tycker INTE att det är okej det här. Inte ens lite grann, men de kommer säkert sluta med att jag får betala bara för att inte hamna hos kronofogden men i så fall ska hon minsann få veta vad jag tycker om de.

Sonen klarade sig bra på sas-utbildningen också, han är numera en stjärna på de där med eurobonus ;) Han sover nu - ungefär som vanligt med andra ord. Han har börjat vända sig till sidan när han ligger och är vaken, stora pojken!

Sara jag stödjer ditt beslut bara så du vet. Vad är de för forum du skriver på där dom är sådär trevliga?



1 kommentar:

Sara sa...

Det är alltomhundar.com

Dom är toppen där.
Nu har jag dock pratat med min moster, hon har peppat mig som fan när det gäller hunden. Hon har förklarat alla hennes beteenden och gett dom logiska förklaringar. Så jag ska bita ihop och ge henne en chans till att utvecklas innan vi säljer henne. Hon måste få växa lite, hon är trots allt 1 år om mindre än en månad, så hon är inte gammal. :)