torsdag 25 augusti 2011

sammanfattning av idag - hittills

Ja först så drömde jag en hel massa skumt men minns bara ena drömmen typ och då blev jag väckt mitt i utav att Phille vakna och det första jag säger lite yrvaket var "fan jag skulle ju just skjuta honom" inte Phille utan gubben i drömmen så klart.
Gick upp och gjorde oss klar allihopa och vid nio begav vi oss - en mamma, en pappa, en liten urgillig pojk och farbror Johannes mot östersund. Phoneix sov hela vägen, småpratade lite i sömnen typ. Kom fram till trygghetshuset och lyckades hitta ingången dessutom xD Blev mött av hon jag skulle intervjuas med och dom har väldigt hög säkerhet in till SOS Alarm ska ni veta. Under tiden så var Phille vaken och intervjun gick bra. Efter de blev de Dollar i Östersund där vi hitta ett jätteben till Roxy (bild på de kommer snart) och hmm.. nånting mer köpte vi säkert där men ja minnet ni vet xD
Sen blidde de Willys och i Osd har dom minsann parkeringsgarage till sina kunde, a just ja, Phille somna i bilen igen på väg från sos, vi köpte massa mat och blöjor och sånt där man måste ha, en tant tyckte Phille var jättesöt och då blev man ju lite extra glad sådär :)
Åt lite mat på nån thai-ish resturang. buffe. drycken som ingick var dåligt blandad saft, annars var de gott.
Sen begav vi oss in en sväng på jula och på lindex och jackan har jag ju berättat om, tog faktiskt kort på den :P och sen åkte vi hemåt.
Fast vi stannade till på ännu ett dollar, i stenstavik, och där hittade jag ljusblått paketpapper som jag bara måste ha xD och en typ palestinasjal. Min gamla med stjärnor är borta, verkligen puts väck >.< Och denna här är typ likadan fast med hjärtan = skitgullig. Och så fortsatte vi hemåt och sen så kom vi hem.
Phille har trots att mamma var så orolig varit skitduktig, mestadels sovit och småpratat lite, inga utbrott ingen ilska och inget gråt, han är så jädra duktig så jag blir så stolt så stolt :)

Och ja, det var dagen idag hittills :)
I  nästa vecka får vi veta om vi får gå vidare eller inte.

1 kommentar:

Sara sa...

Sv : Ja det är jobbigt med dom tankarna. Jag vet inte vad jag söker i den nya ägaren heller, jag menar, Kira blir inte nöjd, vad man än gör.
Svar på svaret : Nej jag testade aldrig, var helt säker på att dom skulle passa (A)