måndag 1 augusti 2011

angående de där med sömn

så har jag lyckats sova lite i af och underbara mannen gav mig sovmorgon.
så nu när jag sov på morgonkvisten har jag räddat världen (ganska vanligt men var ett tag sen sist) och till min hjälp hade jag i af några stycken den här gången så jag slapp göra allt jobb själv, vilket jag annars brukar, Natsu (från fairytale, logiskt att vilja ha med honom) och han skelettet ifrån nightmare before christmas (har ingen aning om vd han gjorde för nytta) och sen är dom andra lite luddiga. Efter mycket slit så var världen i af räddad. Sen var de nått med min kamera, den var borta och jag var tvungen att flyga till japan.
Sen var de dags att ta sig i kragen och kliva upp.
Och som mannen sa, jag ska inte hålla på och rädda världen jag blir så trött då...


Btw så har båda mina paket kommit idag :P

Inga kommentarer: