måndag 15 augusti 2011

Lyssnar på mannen

För en gångs skull höll jag på att säga ;) Haha nej då, men han säger att man inte ska blogga när man känner en massa saker så därför gör jag inte de och de är väldigt duktigt av mig med tanke på att jag brukar de för de mesta. Men ibland så ska man låta bli och idag är en sån dag, eller ja det är natt men you get my point. Dt enda jag tänker säga är att jag har världens finaste underbaraste man och jag tycker inte de är något konstigt att jag står på hans sida.

Sonen sover nu i af, dock hade vi ju behövt byta blöja och body på honom innan dess men vi ger de ett försök att göra de och försöka hålla honom sovandes, ytterst spännande ska de bli i af :P
Och senaste updaten är att efter två alvedon mår jag.. bättre? Istället för att tokfrysa så toksvettades jag där ett tag, vilken nog betyder att jag inte är helt frisk men om jag får välja så tycker jag hellre de är varmt än att skaka av frysighet.
Nu ska vi i af börja göra oss klara för natten trots att sonen kommer vakna om drygt tre timmar, om han inte skjuter upp de lite nu när han vart vaken lite längre och senare än han brukar, återstår och se helt enkelt.

Btw kom på de också, jag har inte berättat om pannkakorna, medans Phoenix låg i magen gillade vi ju pannkakor, ville verkligen ha de och tyckte dessutom de var gott (hemskt hemskt) Men jag kan glädja allaoch främst mig själv att det var han som ville ha dom och tyckte om dom och inte jag, för vi åt pannkakor typ förra veckan eller nå och jag tyckte inte alls om dom *pustar ut* de känns i af riktigt skönt tycker jag xD

Men just de jag skulle osva så god natt

Inga kommentarer: