söndag 18 juli 2010

städning pågår..

..fortfarande. Det blir ju en hel del små pauser för mat och sådär. Och nu ska jag nog diska lite, ska i af ha köket klart idag och mannen ska börja vika alla kläder. hans kommentar var dock "vi har haft dom ovikta i fleeera månader men nu måste dom vikas?" och så tittade han på mig med en väldigt skeptisk min. Men ja, jag vill ha dom vikta nu, med lite tur flyttar vi om ca 6 veckor (annars blir de typ 10) beror ju lite på när Sandie Bell och F flyttar ut och så där. För vår skulle behöver dom inte alls stressa, när man flyttar till hus ska man ta de lugnt tror jag, få så mycket på plats som möjligt redan från start.
Själv får jag inte packa alltför mycket säger mannen, men han säger att man kan packa typ några dagar innan men jag vill ju ha lite mer planerat än så xD
Blir typ min 16:de flytt, så jag är bra på de här :P

Inga kommentarer: