onsdag 21 juli 2010

Onsdag

Arbetsmoralen är de väl lite si och så med, känner mig för lat för att jobba men eftersom jag har en sån jävla hög arbetsmoral så sitter jag här på jobbat och plockar samtal för fullt :) Jag har absolut inget emot att jobba, en dag när de ringer lagom. Det är jobbigt när det är massa kö men inte så kul att bara sitta och vänta på samtal heller. Samtalen däremot tycker jag om. Speciellt när man får såna som jag fick nyss, som jag pratat med tidigare och som kommer ihåg att det var mig dom pratade med. Sånt känns riktigt bra. Mitt jobb spelar roll.

I övrigt funderar jag på om vi inte ska köpa julklappar i Karlstad i år kanske. Åka ner i kanske september/oktober och gå runt lite på affärer. Ska höra med mannen om de och jag måste snart börja fixa med hans hemligaste julklapp. Lär ta lite tid att fixa den men jävlar vad han kommer bli glad ;) Om någon behöver tips till sin andra hälft kan jag lätt säga att jag är kvinnan att fråga. Resten av familjen är det väl fortfarande ganska diffusa idéer till. Nellie vill ju ha laptop och sånt men jag tycker att det är lite väl till en 10-åring. Möjligen att hon och Pysen får dela på den när jag skaffar en ny. Men det lär inte bli till dem här julen inte. Vi kanske handlar lite i Borlänge också på vägen hem också, där finns ju kupolen. Gillar att planera sånt här ja :) v43 kanske?

Ska bli kul att åka till Mora också, handla mat och hundben ska vi göra xD

Nä nu ska jag gå och hälsa på min man.

:*:*

Inga kommentarer: