torsdag 15 juli 2010

om flytt

idag ringde jag sandra och pratade lite, eller ja hon ringde mig först och just då, när jag jobbade kväll och verkligen ingen ringer ringde min telefon xD men jag blev klar snabbt och ringde upp minsann :)
flytten verkar verkligen bli av, hihi, har ju varit rätt inställd och sådär men man vill ju inte hoppas för mycket utifall något oväntat händer, men ser ut som vi kan börja packa rätt snart :D
för vi vill ju så klart flytta nu direkt helst ;P
tänkte erbjuda alla som hjälper oss att flytta att äta tacos, fatta vad mysigt flytta allt och få in de och äta tacos i goda vänner sällskap, kanske nån cider/öl och sådär?
hur bra låter inte de?
nån som är på?

2 kommentarer:

Thingeling sa...

jag och Cuddles är på om vi inte är i byhålan då ^^

Nokz sa...

fan va nice :D
tycker det var en superidé utav mig :P