söndag 18 juli 2010

Dagmamma

Ja, min lillebror skrev just till min man att han nog inte kan ta Roxy. Smaaart av han. Eller inte. Med tanke på att vi frågat typ hundra gånger. Men ja, nu ska vi skaffa dagmatte/daghusse till monster, en till två timmar per dag och vissa dagar inte, beror på hur vi jobbar, dvs säga vilket skift jag har och om mannen har mejlvecka eller inte, och kanske en 50lapp i timmen, eftersom de är svart (xD) behöver man inte skatta de. Vore lättast om de var nån hon kände men ja, det är ju inte de lättaste. Mattias föreslog också att någon kunde vara hemma hos oss en stund, typ kissa henne och gosa henne antar jag. Får väl sätta upp lapp på ica annars om ingen hon känner redan kan. Men börjar nog med att höra runt.
Kan ju börja här xD är ju trots allt ett par läsare :P
Någon som har lust?

4 kommentarer:

Thingeling sa...

Jag kan ju göra det så länge i allfall. är ju inte precis så att jag har något bättre för mig ;)

Nokz sa...

Det skulle vara jättebra, fast jag hoppas ju att du också börjar jobba på sykes snart så jag kan störa dig med om dagarna ;P

Thingeling sa...

hehe xD ja jag hoppas också jag får jobb snart ^.^

Men medans ni letar annan dagmamma/pappa ^^

Nokz sa...

Ja precis, och så ska vi ju lära henne vara hemma utan att äta inredningen xD har vi tänkt