tisdag 27 juli 2010

åhh spännande

Jag vill ju veta helst nu direkt om Loke :)Så jag vet om vi ska planera att åka neråt också och sådär, och så måste vi ju givetvis skaffa en egen matskål till honom i så fall, förhoppningsvis följer det ju med ett halsband och koppel med honom. Tänkte hur som helst köpa ett nytt snyggt halsband till Roxanne. Loke och Roxanne låter dessutom bra tillsammans och det känns ändå rätt viktigt. Men gäller att inte hoppas för mycket.

Och sen blir det flytt senast sista oktober, jag hoppas ju så klart att dom Sandie Bell och F ska köpa huset av hittar ett hus dom vill ha så vi allihopa kan flytta så snart som möjligt.
Och så vill jag köpa en massa möbler, sitter och ritar en massa på hur jag vill ha det och möblerar om i huvet xD Vill dock inte ha för mycket mörka möbler för de blir så mörkt då liksom. Vi har som ni som såg listan igår och kollade igenom den även bytt soffa. Förut var vi inne på karlstad men nu ska vi faktiskt istället ha en kivik, vi gillade armstöden bättre på den.

Annars har jag inte så mycket att berätta, känns som man upprepar sig mest hela tiden men de händer inte så mycket nytt i en håla som denna xD Dock gjorde jag Therese glad idag, gav henne 3 isthéer och en lapp med en smiliy och så stod de god morgon. Kul att kunna göra någons morgon bra liksom.

Inga kommentarer: