söndag 18 juli 2010

Söndag nu då

Efter att ha sett nästan hela filmen, kommit fram till att den är dels för seg och långsam, och dessutom att den andra jesse james filmen är bättre slutade jag titta.
Jag började istället surfa runt.
Kolla lite bilder på rum inredda i asiatisk stil, då vi tänkte ha det sen. Vi tycker de är en jätteintressant kultur och vill besöka flertalet asiatiska länder dessutom :)

Har även surfat runt på endel forum om graviditeter, om att planera barn och sådär. Främst för att vi gärna vill ha barn, men inte än inte. Både mannen och jag anser att dels så måste vi båda ha fast jobb (=att jag måste få de på sas) och att vi helst vill ha lite mera i lönekuvertet och helst även ett sparkapital. Men dels är ju Petraa mamma (med bebisen i magen) och fick även se igår på fb att Nina har beräknad bf i januari (visste inte ens att hon var med barn och så bara poff). Mikkan på jobbet och en på sas är också gravida. När man vill ha barn sägs de att man ser bebismagar över allt och tidigare tyckte jag inte de stämde men nu börjar de finnas fler och fler i omgivningen. Men ja, nästa år kanske vi skaffar barn.

Men nu är klockan sju minuter in på söndagen så nu ska jag sova för vi ska tydligen storstäda här imorgon min man och jag, om de inte blir så att jag börjar lite redan nu, haha. Jag städer nämnligen bäst nattetid xD

Inga kommentarer: