måndag 19 juli 2010

måndag

och jag känner mig riktigt på toppenhumör, gjorde en kund jätteglad tidigare, nån timme sen sådär och så visade det sig att kunden fyller år idag. Känner mig otroligt nöjd med min insats.

Annars så går både jag om Mannen hem om 3 timmar och n 20 minuter sådär. Riktigt skönt att vi båda jobbar 8-17 den här veckan. Dock sov jag ungefär 4 timmar inatt och är just nu överdoserad på isthé xD

Vi funderar på att sälja hunden också. Inget lätt beslut men hon är mer hund än vi har tid med, plus att hon är väldigt nafsig så jag vågar nog inte ha kvar henne när vi får barn, när nu de är, och de känns dumt att vänta. Vi blir ju inte mindre fästa vid de lilla håriga monstret liksom. Men jag vet inte. Jag skulle ju helst ha kvar henne, men samtidigt måste man ju inse sina begränsningar. Man är trots allt inte superwoman, brutalt uppvaknande.

Inga kommentarer: