söndag 18 juli 2010

Oj jävlar

Nu har hela dagen gått och jag borde direkt gå och borsta tänderna men måste samtidigt verkligen se slutet på filmen xD Det är precis i upplösningen nu, kunde fan inte titta när dom blev nerslagna och nu har hon hittat dom igen (han dog) och dom behöll deras hund. Man bara wtf! Nu springer hon runt och skjuter folk. MEn jag skulle nog också göra de om någon dödade min man, ja helt klart.
Trots att hela dagen har gått har vi ändå fått en del gjort. Mannen har packat en kartong. Jag har diskat, Roxanne har en dagmamma som kan kissa henne och gå en liten sväng när mamsen och papsen jobbar.
Men jag hoppas Nanette får jobb snart, inte för de är världens bästa jobb men hon borde också vara där. Alla vi andra är ju de xD Och vi har det faktiskt kul tillsammans på jobbet, i af vi som sitter på flygsidan :P
Men nej nu får de vara färdigpratad för min del för ikväll.

Good night, OO // Niicole

Inga kommentarer: