fredag 23 juli 2010

flyttkartong

Redan undrar ni nog nu, och ja, svaret på frågan är att det aldrig är för tidigt att börja packa sina tillhörigheter när man flyttar. Ju tidigare desto mer tid har man på sig och man kan packa ner det fint och snyggt och märka kartongerna ordentligt och man vet precis vad de är i dom istället för att ha fjorton kartonger märkta med diverse. Underlättar upppackningen också. Jag är dessutom en veteran på vad de gäller packande, har flyttat minst 14 gånger, har lite tappat räkningen. Dock är jag med mina klena små armar inte till någon större nytta när de gäller själva bärandet xD

Men i af de jag skulle säga var tat när mannen och jag var på dollar lyckades jag övertyga honom om att låta mig köpa lite nya flyttkartonger.

Annars idag så har vi tvättat fräs öra, nått av de andra djuren har lekt lite våldsamt med henne så hon ser hemsk ut på örat men nu är de i af tvättat med bakteriedödande.

Och jag sitter och håller koll på ett par skor på tradera. Sen tänkte jag ta lite glass och bada en stund och efter de ska jag sova för imorgon ska vi upp tiiiidiiiigt !

Inga kommentarer: