tisdag 29 juli 2014

Tisdag


Igår hade jag ledig dag vilket märktes på det knappa bloggandet :P

Idag är det lite maffigare pass, 10-21, som gäller. Är väl halvvägs igenom nu i af och längtar hem till sängen.
Efter jobbet blur det hundpromenad, dusch och bums i säng för att jobba 8-11:30 på Nävertorps hemtjänst imorgon. Tar man inte bort sin tillgänglighet i timepool får man stå sitt kast. 
Men nu kan jag passa på att lämna mina tgr:er 👍 och få lön xD eller ja det är väl ett tag kvar till dess men man måste lämna dessa rapporter i tid.

Till frukost imorse blev det tekaka med ost och oboy tillsammans med mitt finaste. Till lunch tog jag smoothie på avakado, granatäppelkärnor, hallon, björnbär, jordgubbar, körsbär, med havregryn och linfrön i. Till middag ikväll får det bli samma sak. Har även med mig två bananer om jag vill ha att tugga på :)
Har skött mina vitaminer idag.

Igår blev det både prinsesstårta och fanta och en kycklingwrap på Burger king. 
Men back on track idag alltså. 
Imorgon blir det väl en fuldag också eftersom vi får besök.
Men ska träna lite imorgon också så xD




Annars har jag väl inte mycket att berätta utom att det kommer en snickare och hjälper mig imorgon :) himla snällt! Toppenvänner man har!!!!!!

Inga kommentarer: