torsdag 24 juli 2014

Or maybe there are no good people....maybe there are only good dicisions.


-John, person of interest



Ja igår kunde jag ha sett senaste pll och lite andra senaste-avsnittet i serier jag följer men valde att sova redan klockan tio men känner mig trots mitt mogna och kloka beslut helt slutkörd. 
Slut som artist.
Och idag ska jag dessutom jobba två gånger 8-13:30 och sedan kvällen 16:45-21 och det kommer bli stekhett idag.
Det var 22 när jag gick till jobbet och två minuter senare var det 23 och jag gick vid halv åtta.

Lönen syns inte än heller och ingen lönespec har kommit med posten. Hur svårt ska det vara att få reda på vad man får i lön? 
Och apropå det så frågade mannens TM varför han vabbar nu, (under skolterminerna brukar jag göra det) och han sa då att jag jobbar på timmar och då undrade dom varför jag inte tackar nej ibland (som om dom har med det att göra) och han bara nä varför skulle hon när hon tjänar 40kr mer i timmen och då blev det tyst.


Imorgon blir det skivstång, marknad, jobb. Jobbar hela helgen så längtar lite till måndag när jag bara har skivstång och tvättstugan.

Inga kommentarer: