fredag 25 juli 2014

Fredag


Vaknade till några gånger för att världens härligaste onge ville mysa med sin mamma! Härligt! 
Men gick upp på riktigt kl 9.
Packade ihop mig inför gymmet kl 10 och körde ett pass skivstång. 
Och fast jag inte varit där på länge så lastade jag på som om det inte varit något uppehåll och dessutom lite extra ;)



Efter att ha blivit extremt svettiga så gick vi till Ica nära och köpte salladsbar och på vägen tillbaka köpte vi jordgubbar och subway till mannen och en stor uppblåsbar hellokitty till prinsen.

Hem.

Lång iskall dusch.

Hämtade nästan pojken utan byxor kl 14 xD vi såg nasses film, han badade med pappa, vi åkte till Lidl och Biltema. 

Och nu är jag på jobbet. 17-08 jobbar jag. Och 10-17 imorgon.
Så 22 timmar jobb blir det, plus 4,25 timmar på måndag.
Helg har vi inte tid med xD

Inga kommentarer: