onsdag 23 juli 2014

Not to spoil the ending for you, but everything is going to be okay


Jag tror verkligen på det.
Jag ska påbörja min utbildning i september som jag i hemlighet drömt om sedan våren 2010. 
I september tar jag första steget, sjuksköterskeprogrammet och där är jag klar om tre år, sommaren 2017 och sedan ska jag arbeta heltid ett år för att sedan vidareutbilda mig och få ambulansbehörighet!
Kommer gå fort att betala av CSN då också :)

Under dessa tre år ska jag ta tag i mina matvanor på riktigt, jag ska börja ha meal-prep två dagar i veckan, börja dagarna med nyttig frukost och lunch och framförallt äta på regelbundna tider och träna varannandag ordentligt.

Börjar med gymet igen på fredag ! 


Men jag tror det blir bra, klart det blir bra. 
Så underbart det ska bli!

Inga kommentarer: