söndag 8 januari 2012

Drömma aktivt = bli helt slut

Ni förstår inatt drömde jag att jag tog en cykeltur, en liten sväng på 47 mil sådär, jag cyklade nämligen till Sveg för att hälsa på MsKitty. Så idag känner jag mig tämligen slutkörd, med all rätt, inte ofta man cyklar så långt.
Sen påminde märket på några av sonens matskedar mig ännu mer om MsKitty, namnet dom har är för mig väldigt förknippat med henne, tror dessutom de var meningen att jag skulle märka de idag eftersom jag inte gjort de tidigare.
Så idag skänker vi lite extra tankar till en väldigt speciell person ;)

2 kommentarer:

Sara sa...

Oj hur fasen orkade du cykla så långt ? :P Förstår att du är helt slut. Inte lätt att ibland rädda världen och ibland cykla 47 mil :o ;)

MsKitty sa...

Se där, du skulle sagt till så kunde jag ha bakat en kaka! Det hade du varit värd efter den cykelturen ;)

Kan det stå Munchkin på matskedarna kanske? :)