söndag 22 januari 2012

Dag 33 - Hobby

Förutom bloggandet har jag faktiskt skaffat mig ett par hobbys, de trodde jag aldrig.

Är ju såklart en mammarazzi och fotar Phoenix en massa - trots att jag inte delar bilder på internet. Finns lite drygt 3000 bilder :O Mammarazzi var ordet xD

Gym. Det har faktiskt blivit en hobby. Nu blev ju jag inte tjock utav att vara tjockmen jag tycker egentligen om att träna. Okej okej jag vet att ni blir chockade men fejksvimma är väl lite väl dramatiskt ;)

Hästar. Jag har faktiskt vart en riktig hästtjej. Började rida som 3åring (fast man måste vara 4, men jag fick dispans) och nu när jag kan hänga med Jessica i stället och pyssla så känner jag att det är hur kul som helst.

Dricka te och snacka skit och umgås med mina underbara ; Setsuka och Soe <3

Hobbyheminredare.