måndag 16 januari 2012

Dag 12 - Det här saknar jag

"Dag 11" var så kort så dag 12 får vara idag med ;)


Det här saknar jag:

Min man när han är på jobbet, låter väl smålarvigt egentligen men helst skulle vi vara hemma och mysa hela tiden alla tre<3

Min lillasyster, träffar henne inte alls mycket sedan jag flytta hemifrån och hon hem till sin mamma.

MsKitty, träffade inte henne varje dag förut men jag kunde om jag ville och det beyder en hel del liksom, plus att man kan prata om allt med henne, sånt som ingen annan vet eller förstår sig på.

Dollarstore. Fan. Vad. Jag. Saknar. DOLLAR!!

Normalitet. Det är inget jag lider av att inte ha men ibland skulle de vara lättare att inte bo i en dokusåpa, även om det ju givetvis aldrig är direkt långtråkigt xD

Sara, som jag inte sett på tusen år.
Petraa, som jag sett visserligen, men som jag inte vill tränga mig på :) (Meeen, jag saknar dig så du vet)
Sofie som inte dricker tillräcligt med te med mig ! (sådeså!)

Ett välbetalt jobb man trivs på (men får väl svar nu i veckan kanske?)

och ja, kanske blir en update vem vet.

1 kommentar:

Petraa sa...

Hih, gulligt av dig :) saknar dig med. visserligen var det verkligen LÄÄÄNGE sen vi umgicks, och då såg livet annorlunda ut! men nu har ju båda våra liv förändrats till att vi har barn, så med det gemensamt ska det bli skitkul att umgås så våra kids får leka av sig med varandra också :D <3