onsdag 18 januari 2012

Dag 14 - Min favorit serie

Och min man hade varnat er vid det här laget ;) För jag har inte en favoritserie :P

- Grey's Anatomy
  Som ni alla vet vad det är för serie ;)

- Vampire dairies
   Vad kan man säga, jag är svag för vampyrer, varulvar och häxor

- NCIS
   Lite som CSI men MYCKET bättre ;)

- Bones
  Ännu en kriminalserie

- Rizzoli & Isles
   Kriminalserie <3

-Fairy tail
  En animeserie

- Morden i Midsomer
  Ja just de, kriminalserie (a)

- Once upon a time
   Har bara sett första avsnittet än men är nog fast xD




- Hunter X Hunter
   En animeserie

- Seventh Heaven
   En gammal hederlig serie

- Buffy
   Haha xD

- Moonlight
   En vampyrserie som inte blev så lång, tror inte ens den blev klar :/

- Womens murder club
   Ännu en kriminalserie som jag tror gick samma öde till mötes som Moonlight >.<


tror det var alla men det kan hända att det blir en uppatering xD

1 kommentar:

likkan sa...

Jag håller med om... Greys (ibland om jag inte har nåt annat att se, därför har jag ett par säsonger på datorn), Vampire diaries, NCIS, Buffy och Moonlight :D
Så jävla synd att den sistnämnda slutade... :(

Att du inte kollar på True Blood då om du älskar vampyrer? :p Jag hatar den serien, för mycket porr och fula skådisar xD