söndag 22 januari 2012

Dag 29 - Berätta lite ur min barndom + bilder

Hur gör man det utan att det låter deprimerande och självömkande? Svårt ed en alkisförälder.

Well föddes den 26te juni, en sommarmorgon sådär, en fredag faktiskt har dock ingen aning om vädret ;)
När jag var två föddes min lillebror Charlie, i september, även han på en fredag och det var väl höstväder när han föddes skulle jag tro.
När jag var fyra bestämde sig mamma för att vi skulle ha hund, hon ville ha en collie så ho och jag såg Lassiefilmer, efter det flyttade det in en urfin colle till oss; Lassie. Vi bodde på landet och hade massa djur.
Jag hatade att åka till skolan för vi var tvugna att åka taxi med dom stora elaka barnen.
När jag var tio skiljdes mina föräldrar, Min biologiska pappa sa att han skulle flytta utomlands så han slapp träffa oss för han aldrig velat haft oss osv, vi bodde hos mamma. Toppenbra!
Flyttade lite. Och igen och lite till.
1999 föddes min andra lillebror, Pysen, i februari, minns inte om de var snö ute med kanske.
Flyttade lite.
2000 föddes min lillasyster, i juni, solen sken som fan.
Flyttade lite.
Deras pappa var också en stor idiot.
Flyttade lite.
Mamma träffade Pappa - 8 år sen eller så, straxt innan jag fyllde 16, oj, mer än åtta år sen.
Jag fick två syskon till. Flyttade lite. Och bytte skola, eller tvärtom.
Började gymnasiet och äntligen fick jag bra vänner!
Men pluggade väl inte direkt hårt eller så.
Studenten 2006 i af.
Flyttade.
Flyttade igen.
Träffade Mannen.
Flyttade igen, och igen.
Gifte oss.
Flyttade.
Fick barn.
Flyttade och flyttar snart igen.
Och så levde vi lyckliga i alla våra dagar

Ehm, och då har jag inte ens räknat upp allt flyttande xD 

Har jag missat nånting viktigt ?
Frank Andersson är btw mycket mindre än han skulle ha varit!

Inga kommentarer: