måndag 16 januari 2012

Dag 10 - varför började jag blogga

Jävligt bra fråga. Faktiskt xD och svårt att svara på, jag kan svara på varför jag fortsätter, om de duger xD eller okej, jag erkänner, jag sitter fast i beroendeträsket! Men jag trivs där ;)
Jag tycker de är skitkul att blogga, gör de nästan enbart för min egen skull och lite för jag vet att ni är sjukt nyfikna på vad jag gör om dagarna.. Är nog lite därför jag bloggar också, för jag är nyfiken på vad jag gjort och i en blogg är de lätt att gå tillbaka och kolla upp. Mest för min skull alltså (för att jag tydligen hade stora tecken på stundande senilitet redan 2008 xD) vilket märks tydligt på antalet tår jag kliver på alternativt siktar in mig på och hoppar jämfota på, japp, jag erkänner alltså, ibland bara älskar jag att få provocera folk lite grann ;) alltså kan man säga att jag bloggar för jag är en bitch :p haha!

Inga kommentarer: