torsdag 5 januari 2012

Dag 1 Presentation av mig själv.

Heter som ni nog alla vet Nicole, även känd som Nokz i interneta sammanhang, ett namn min kära lilla pappa hittat på nångång när jag var 16 kanske och det har hängt med i 8 år eller så.
Min man, vår son och jag bor sen 15:de oktober i Katrineholm, innan dess bodde vi i Sveg, bodde där i nästan tre år eller mer två och ett halvt. Vår son är född i Östersund vilket innebär en resa på 18 mil. Innan Sveg bodde jag 5 månader i Mjölby.
Är mammaledig ifrån Sykes och Mattias ä bergssprängare i Linköping.
Min man Mattias och jag träffades den 17 april 2009 och vi har hängt ihop sen dess. Den 9 juni samma år förlovade vi oss och 27de juni flyttade jag till Sveg och vi blev sambos. Jag hade rätt svårt att hitta "egna" vänner i Sveg, lärde mest känna mannens vänner, till MsKitty, och hon är väl nästan den enda i Sveg som var bara min vän, haha. 17de april 2010 var de bröllop som gällde, alltså på vår ettårsdag<3 I juli bestämde vi oss för att skaffa barn, 2:a september åkte p-staven ut och 17:de novemver fick vi ett plus och den 18de juli 2011 kom Phoenix till världen!
Våran familj består även utav 1 varghund Roxy, 2 katter Bee och Fröken Fräs och än så länge ett gäng ödlor.
I framtiden vill vi ha ett hus med stor gräsmatta med mycket lekutrymmen, hitta mitt drömjobb och ja de vanliga ni vet ;)

♥ Dag 1 - Presentation av mig själv + bild

Inga kommentarer: