fredag 9 december 2011

meh va fan, via min mobil har min blogg fått ett helt annat "face" men nu när jag tar mig tid att se via dator ser den ut som vanligt. what's the point with that?!

i af har mamma tagit hand om supersötisen, pappa gjorde mat och jag fick sova på soffan så nu mår jag faktiskt nästan som folk.

imorgon är de redan 10de, två veckor till julafton och allt sånt där.

Ringde tandläkaren idag igen och det var helt okej att skjuta på betalningen, snällt att dom kan vänta tills man i af har fått pengar likosm och inte tre dagar innan, do'h. och sen tyckte hon jag skulle ta barnbidraget till att betala, och bara förutsätter att jag har hundratals tvättlappar och blöjor hemma, nu har jag väl visserligen de men jag gillade inte hennes förslag, i min värld är de liksom inte mina pengar ni vet.

mannen borde komma hem närsomhelst nu och sonen somnar nog ungefär vilken sekund som helst, lite mer mat i magen bara så :)

sveg nästa helg en snabbis och efter de är de jul typ. längta till skruttens min när hn ser alla paket men han har redan smygspanat helt betaget :P

Inga kommentarer: