måndag 19 december 2011

Kväll kväll

Eller snarare natt. Undrar om jag kan sova, haha, var tvungen att sova middag idag för huvudet värkte så hemskt >.<
Förutom de (och 5månadersdagskalas) har jag tvättat och städat vårat rum idag.
Imorgon ska resten av ovanvåningen förhoppningsvis få sig en omgång med både snabeldrake och skurmopp, lite dammande också tror jag.
Sen måste vi förbereda för att flytta datorn dit ner över jul. Vardagsrummet måste också fixas, göra plats för gran och grejs.
Men ja, sova.
På onsdag åker mannen på jobb igen :'( men sen kommer han snart hem och då är de jul, och sen jobbar han lite igen och sen är han hemma massa dagar! Sen blir det 2012 och man måste säga "när jag fick barn förra året" och de är bara 7 månader kvar tills han blir ett. :o
Sova var de ja, för jag fokuserar så jävla bra

Inga kommentarer: