torsdag 29 december 2011

De ska bli bra nu

Ingen John Blund idag heller, han hittar dåligt fast jag har eftersändning å allt.
Eller så är de att hjärnan går för mycket på högvarv, tänker&funderar, tänker alldeles för mycket, försöker lösa allt. Kontrollfreak som man är så är de jävligt svårt att luta sig tillbaka, vara slacker och tänka "de löser sig", som realist inser man att saker inte bara händer, som biggest loser-anhängare vet man att saker inte faller ner i knät på en, man måste förtjäna dom och ta me fan om jag inte ska förtjäna de här! Jag ska lösa allt, rädda världen och allt kommer bli så jävla perfekt, för jag är bäst, så äre bara... Eller.. Kommer de gå åt skogen?! Nej fan fokusera, de KOMMER gå BRA!!

Peppar mig, kan du också göra de är du snäll..?

2 kommentarer:

Helena- Mamma till Vincent sa...

Du fixar det gumman!!! Har du bara bestämt dig så ska det gå!! Lycka till med vad det än är ;) jag nyfiken?? Neeeeej :)

Emelie sa...

Klart det kommer att gå bra! :) Men ibland måste man luta sig tillbaka och försöka att inte styra för mycket för försöker man styra vissa saker så blir det inte som det var tänkt från början, om du hänger med? ;)