måndag 26 december 2011

Det är väl dags att lyckas somna nu kan jag tycka, speciellt som man legat i sängen och försökt i straxt fyra timmar - de är för jävligt helt enkelt.
Sonen sover i af gott efter att ha bökat runt endel, julen var lite jobbig och lång åt honom också.
Mannen åkte på jobb idag, kommer hem på onsdag, så inte alls borta länge den här gången heller, men blir hemma länge.

De där med att fira nyår, måste vi verkligen liksom fira, hittar inte nya året oss ändå kan jag tycka.


Anyway så blåser de skitmycket ute, vi fick riskokare och fritös i julklapp, folk som är skyldig oss pengar borde betala dom så vi kan ge pengar till dom som ska ha pengar av oss, jag är sugen på munkar och borde verkligen verkligen sova nu här brevid jättekaninen och så hoppas jag på på torsdag !

1 kommentar:

Sara sa...

Alltså, jag förstår inte heller varför man ska fira in ett nytt år. Vi vet inte ens om det nya året kommer med något bra, så varför ska vi ta ut något i förskott lixom ? xD

Vi har också typ storm. Tur att jag har lite ledigt nu till i januari, då kan man sova på dagen istället eftersom jag tycker att det är så läskigt att sova när det blåser såhär ute :O