onsdag 21 december 2011

Hur gick de här till

Det är den 21:a idag, och inte imorgon, och inte dagen efter de men dagen efter den dagen är de julafton. När blev de så kort tid kvar?

Och vet ni vad jag tycker?! Petraa (länk finns till vänster) fyller år idag, så gå in till henne och gratta henne. Okej? Okej! Jag förväntar mig stordåd av er kära läsare. Och när ni ändå är där så måste ni passa på att gratulera henne och Magnus till deras förlovning :D
Jag känner mig helt exalterad, för jag vet att Petraa är så lycklig, hon är tillsammans med sin äkta kärlek, som hon har två söta barn med (ena bär hon i magen fortfarande) och ja, jag är lycklig för hennes skull.
Vill liksom att alla ska vara lika lyckliga som jag :p

Annars idag?
Jo Maggan kom hit, Phoenix fick syn på hennes nya frisyr och blev helt genomledsen, så hon var tvungen att sätta upp håret så hon såg ut som hon skulle xD vi drack te och hon lekte med Phoenix medans jag hämtade möbler till hans rum.
Var med Pysen på skolan imorse och tog spruta, så nu på kvällen köpte vi glass och hämta ut sista julklappen (tror jag?) och nu sover sonen faktiskt och jag hoppas de är för natten.
Så nu ska mamma slappa lite och sova.

Mannen kommer imorgon :D

1 kommentar:

Petraa sa...

Hehe TACK så mkt söta du! vart inga stordåd från dina läsare men det kvittar för min del ;) jag är lika lycklig för det. and you know the feeling skulle jag väl kunna tro ;D