fredag 16 december 2011

Grinig

Jag gick och la mig innan halv elva, de ni, jag var liksom trött (är) och ville sova tidigt. Nu sover alla utom jag fast jag knappt kan hålla ögonen öppna och dom går i kors och världen bara snurrar, men huvudet vägrar stängas av och tankarna bara maler. Tvi vale. Fan ny lät de som jag är 80 år också xD men jag bjuder på den.
Nu ska jag fortsätta vara allmänt svart och svår för endel säger fel saker, vissa inte kan göra rätt för sig och några helt enkelt bara är skitstövlar!!
Men vissa saker kan man bara inte skriva "offentligt" ens på sin egna blogg, suger hårig getpung de här ska ni veta. Suger. Åhh nu är jag till och med lite arg.
Nu ska jag googla barnarbetsbänkar och minikök och tågbana och bilar och ja, såna roligare saker, så kanske jag blir glad och somnandet går av bara farten. Om man åtminstone lurar sig själv gills de som framgång antar jag.
Förstod nån något?

Inga kommentarer: