lördag 31 december 2011

2011

Början av 2011 var väl mest fylld av illamående och kräks för min del men vi ger't ett fösök i af

JAN
Mannen sa att jag inte var en strandad val och min gravidcravings efter FÄRSKA jordgubbar ställde till de enden :P Jag var sjukskriven. Mannen, Minibror och Lill'syster fyllde år. Choffa flyttade in, jag välkomnade honom med massa kräks.

FEB.
Ultraljud den 17:de samma dag Pysen fyller år, fick vi för första gången se världens lilla finaste kille<3 Jag grät lite. Jag var i vecka 21 när februari tog slut.

MARS
MsKitty hade väntat klart på sitt lilla underverk, MiniMsKitty kom till världen dagen efter ag gissat på ;)
Det enda stora som hände i mars tror jag alldeles bestämt :) Själv var jag fortfarande inte tjock utan kräktes mest. Choffa blev passivt ingift.

APRIL
Bröllopsdag hade vi minsann <3 Firade påsk och fick träffa massa vännor.

MAJ
Papi fyllde år. Rojpen fyllde år så dit var vi på kalas och Elin hade bakat svinigt gott :)

JUNI
Jag fyllde år och bakade massa, Johannes gjorde middag till mig, fick en extern hårddisk av mina män (mycket Phillebilder på den nu må ni tro xD ) väntade på bebis.

JULI
Efter lite falsklarm var han äntligen här, 18de juli 15:27, tio fingrar tio tår, 3320g 51 cm.
Vi fick en massa besök

AUG & SEP
Var ungefär lika, ungefär, massa älskad bebis att snusa på.

OKTOBER
Mannen fick nytt jobb, vi flyttade 47 mil med tre dagars varsel ungefär. Vi hade dop. Var på Ullared.

November
jobba (mannen) bebismys, de vanliga ni vet. Vi började med mat och smakisar

DEC
Första julen, första snön, första pulkaåkningen.
Och idag första nyåret

Inga kommentarer: