söndag 30 oktober 2011

urval av doppresenter

 
Denna bok fick han utav gammelfamor och gammelfarfar (på min sida)



tallriksset, en mugg, en djup och en flat tallrik, samma motiv på alla, från min gammelfarmor, 
dvs Phoenix mormors farmor




Värsta coola + kaninsparbössa, för min son tycker om kaniner,från gudmor och tant Soe




 ett superfint fotoalbum och en "boken om oss", den vänstra från Petra, Magnus och supersöta fantastiska lilla Gloria och de högra från gammelmorfar, dvs mammas morfar




Ännu en snuttenin ;) en tshirt och en nalleskallra, från morbror Charlie och lite tant tuttjulle xD
och han visste inte att min son tycker om kaniner :P




Kaniner från mamma och pappa (a)




Sen fick han även denna av morbror Charlie som blev förälskad i ögonen, morbror alltså




Från faster Tess, ett litet tåg med min första hårlock och min första tand




och en flagga från farfar som namn ska graveras på :)

Inga kommentarer: