tisdag 11 oktober 2011

färdig

Nej jag tycker inte det är jag som förändrats till det sämre jag är fortfarande samma, det kan Sara intyga för henne har jag också gått i skola med, eller Helena som jag gick i skolan med ännu tidigare.
Men men de är allt jag har att säga för jag tycker faktiskt det är jävligt tråkigt när de blir sån skit av nånting som en gång var så fint och gjorde en så glad.

Nu ska jag gosa med mitt lilla hjärtegull och efter de blir de fixa lite här hemma och hoppas att dagen går lite fortare men tiden brukar ju faktiskt försvinna ganska fort när man dammsuger och viker tvätt och annat praktiskt. Måste hitta huvudet till dammsugaren apropå de, tog bort de när jag dammsög trappen och har ingen aning om vart jag ställde ifrån mig det xD

2 kommentarer:

Helena- Mamma till Vincent sa...

Men gumman, vad har hänt?? Tycker absolut inte du blivit sämre på något sätt!!! Har aldrig tyckt illa om dig, men som jag uppfattar dig idag så känns det som att du tar för dig av livet mer än när vi va små. Men du har alltid varit och kommer alltid vara en ängel!!!

Sara sa...

Jag kan minsann intyga ! :)