fredag 21 oktober 2011

'Rättelse om drakarna: Maggan visade mannen, mannen installerade de på min telefon. Så var det. Okej?
så nu lever jag med en massa drakar - skitkul xD

Finväder, sonen har badat och nu, ptjaa ska jag leka med mina drakar eller nått.

Ber om ursäkt för den låga uppdateringen (mannen har på pekat de) och för jag är kass på att kommentera och svara på kommentarer, det är inte bara drakarnas fel för dom flytta in igår ;) jag har bara gått och blivit senil eller nått i den stilen.

Igår gjorde vi maten, Phoenix gudmor även känd som Maggan i denna blogg (xD) kom hit och åt kladdkaka och drack te och snacka skit, och myste med Phille så klart. Hon hade även köpt en vuuurstingfin body till honom men innan hans mamma hann ta kort på honom i den så, ja, hade han delat med sig av maten han ätit kan man säga. Delat med sig riktigt frikostigt till och med. Men han var jättesöt i den :)

Och idag är det fredag, nästa vecka kommer bli awwwwesome och Johannes sa upp sig igår och kommer väl flytta åt de här hållet verkar de som ;D Gifte förresten bort honom igår med Maggan, eller ja, gifte bort dom med varandra igen ska man väl säga.

Men nu har jag bloggat och ska leka med drakarna, puss hej ;)

Inga kommentarer: