lördag 15 oktober 2011

marsch i säng unga dam

*ryter i åt sig själv* Ja jag förstår att vi är uppspelta och att det äntligen är lördag och att vi ska flytta söderut igen  men det betyder inte att vi ska sluta sova, nej, nu packar du fan ihop datorn, borstar tänderna och lägger dig i sängen. Ögonabums! Jaja jag ska väl börja lyssna bättre på mig själv, så nu ska jag sova en stund och imorgon (idag fast efter uppskattningsvis 8 timmars sömn) ska jag sätta oss i bilen.

Soffan och de har fått ett nytt tryggt hem också, känns bra, då behöver jag inte oroa mig för dom :D hihihi

oj oj nu bar det iväg igen, sicken humor man har när man är trött. marsch i säng var det... jojo får se hur de går.. men nu packar jag i af datorn och hör sen..!

1 kommentar:

Sara sa...

Det märks att du är trött för av den sista kommentaren du skrev till mig förstår jag nästan inget xD
Ta det imorgon eller så när du är pigg ;)
Kör försiktigt ner ! :)